Manažeři jsou nositeli firemní kultury a zásadně ovlivňují výsledky společnosti. Bohužel těch opravdu dobrých je málo. Mým posláním je to změnit.

"Win-Win"

je otevřené školení, na které se můžete přihlásit bez toho, že bychom se znali z bližší spolupráce.
Tento kurz kombinuje poznatky z různých programů, kterými jsem si prošla během své obchodnické praxe v Johnson&Johnson (Integrity Selling, USA; Issue Based Selling, USA) s poznatky vyzkoušenými v praxi během dvaceti let, kdy jsem trénovala obchodníky (Kraft Foods, GE Money Auto, SAutoleasing, ČSOB Leasing, Wyeth, Novartis, Trigema, Ideal Standard, Auto Palace, a další).

V letech 1999 - 2004 jsem spolupracovala na výjimečném projektu pro GE, který vyžadoval obsáhlé studium prodejních technik v Anglii (Businness Manager, Lynx). Transformací těchto technik na podmínky a mentalitu našeho trhu jsem strávila bezmála rok a vznikl jedinečný program, kterým pak prošlo více než 100 majitelů či vedoucích prodeje českých a slovenských prodejců aut. Výsledkem tréninku z pohledu dealerů bylo ztrojnásobení obratu, z pohledu zadavatele zásadní změna fungování trhu. Prvky, které byly mým příspěvkem do programu a nevztahují se specificky k autobyznysu, jsou také součástí programu "Win-Win".

Jde výhradně o etické techniky, jak dojít k oboustranně výhodné dohodě. Manipulace neučím a jsem přesvědčena, že jakékoli jiné než oboustranně uspokojivé obchody jsou krátkozraké a do doby, kdy potřebujeme udržovat dlouhodobé a výnosné vztahy s klienty/obchodními partnery, se nehodí.

Trénink je postaven jako dovednostní, tj. nejde o cyklus přednášek. Vaše schopnost vést kvalitní obchodní jednání se zásadně posune. Budete věci nejen vědět, ale hlavně UMĚT.
Kurz je velmi náročný a je určen pro malou skupinu čtyř účastníků, aby bylo dost prostoru pro nácvik každé oblasti.

Co se tedy po absolvování tohoto 4 denního tréninku změní?
  • budete využívat logickou strukturu jednání ve svůj prospěch
  • budete schopni odhadnout, kdo je vaším partnerem a přizpůsobíte se mu v obsahu i formě
  • pochopíte, jakými způsoby lze zvýšit efektivitu vaší nabídky
  • budete schopni zjistit si, co váš partner od vás chce slyšet
  • vyzkoušíte si různé způsoby uzavření dohody, podle toho, jak se jednání vyvine
  • celé jednání budete mít pod kontrolou a řídit ho budete vy, ne váš partner
  • vždy budete mít jasno, jestli udržujete rovnováhu mezi výsledkem a vztahem, případně kterým směrem ji chcete porušit
  • a konečně, budete vědět, jaké chyby jste dělali doteď :-)



Pokud si přejete zvýšit své schopnosti v oblasti obchodu, přihlašte se pomocí kontaktního formuláře.